Wagagai - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Leon Gevers - WaarBenJij.nu Wagagai - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Leon Gevers - WaarBenJij.nu

Wagagai

Blijf op de hoogte en volg Leon

22 September 2012 | Oeganda, Entebbe

Vanochtend ben ik weer opgehaald door Dirk en zijn we door Entebbe naar Wagagai gereden. Op de farm heb ik Evert ontmoet en op het terrein rondgelopen, alles bij elkaar een behoorlijke plak grond! Het personeel van Wagagai is zeer vriendelijk en er staat bijna altijd een glimlach op de gezichten van de werknemers.

De groene oase van Oeganda is gevuld met diverse flora en fauna. Op de farm lopen apen, runderen en watervogels die in Nederland enkel in de dierentuin te bezichtigen zijn! Daarnaast krioelt het van de insecten en spinnen in de omringende flora, die weer insecteneters aantrekken zoals gekko's. Gisterennacht heb ik al 2 gekko's gespot in mijn verblijf, ideale muggenvangers!


  • 23 September 2012 - 19:47

    Gry:

    Hoi Leon,
    Fijn om jou verslagen te lezen. Zo kan ik me een beetje inleven in wat je allemaal meemaakt daar in Uganda. Ik wens jou veel werkplezier op de farm.

  • 23 September 2012 - 21:10

    Eddy Gevers:

    Hoi Leon,

    Veel suc6 maar ook veel plezier !


    groet,
    Eddy

  • 24 September 2012 - 14:01

    Anja,anita En Karin:

    Hai Leon.

    Geluksvoge;...eindelijk je klamboe! geniet en houd ons op de hoogte en pas je wel op!
    anja marien anita en karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leon

Actief sinds 08 Sept. 2012
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 4970

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 02 November 2012

Werkvakantie Deliflor Oeganda

Landen bezocht: