3 weeks down - 3 weeks to go - Reisverslag uit Lyamutundwe, Oeganda van Leon Gevers - WaarBenJij.nu 3 weeks down - 3 weeks to go - Reisverslag uit Lyamutundwe, Oeganda van Leon Gevers - WaarBenJij.nu

3 weeks down - 3 weeks to go

Blijf op de hoogte en volg Leon

12 Oktober 2012 | Oeganda, Lyamutundwe

Beste Lezers,

Allereerst wil ik graag vermelden dat ik geen meer foto's kan uploaden! Ik betreur dit ten zeerste en zal kijken of ik het kan veranderen, want zoals jullie weten: een foto zegt meer dan duizend woorden!

Uganda heeft afgelopen dinsdag haar 50-jarige onafhankelijkheid kunnen vieren, en dat gebeurde dus ook; veel gezang, dans en happy people around celebrating this memorable happening! Het is leuk om dit aan den levende lijve te mogen ondervinden. Zelf ben ik met Evert in de namiddag gaan zwemmen en daarna lekker buffelen bij Goretti's (eettentje aan het water op het strand!). Komend weekend Ugandan Football in Kampala. Uganda - Zambia, dus dat wordt lachen gieren brullen, en hopen dat oeganda wint natuurlijk!

Qua stekkwaliteit: ga komende week interessante partijen op zending zetten naar NL, zodat die daar aan de wortel kunnen en direct na terugkomst uit Oeganda bekeken kunnen worden. Vlieg als het ware als een stekkie naar Maasdijk om daar wortel te schieten! Daarnaast is de Deliflorcrew hier op locatie evenals vanuit NL zeer behulpzaam en in staat het onderzoek mogelijk te maken en waar nodig te ondersteunen. Alvast een fijn weekend gewenst aan alle (trouwe) lezers, en iid Houdoe (op z'n Jan-Willems)!

• 15 Oktober 2012 - 11:52

Jaco (Deliflor):

Mogge Leon

Dus lekker aan het feesten daar in Oeganda tussen het werk door. Dat is natuurlijk helemaal super.

Hoe was de wedstrijd Oeganda-Zambia? Qua niveau Scheijndel of moeten we meer richting de eerste divisie gaan denken.

Jammer dat je geen foto's meer kan uploaden, maar die zien we dan wel als je weer in de Maasdijk bent.

We gaan de stekken zien.

Zie je in de Maasdijk weer.

Jaco